نازگل - رضایا , آرمین , شاهین فلاکت
تفریح و دانلود
دانلود کلیپ,آهنگ,تصاویر جالب و دیدنی, جوک و اس ام اس .داستانک
امیر رضایا ، آرمین تو ای اف ام ، شاهین فلاکت
رضایا ، تو ای اف ام ،فلاکت ، گوش کن ، بیا بیا
مهربون من همه جون من فدای اخساس قشنگت
وقتی نگاه می کنی و میگی دوسم داری بگیر دستامو تو دستت
حتی خاطرات تلخ بین ما واسه من خیلی قشنگه
وقتی پیشمی نزدیکمی دلامون با هم یه رنگه

نازی نازی نازگل من دل بی تو می میره
تن سردم تازه داره با تو جون می گيره
بیبی بیبی نازگل من دل بی تو می میره
دست سردم توی دستات تازه داره جون می گيره

واسه من واژة جدایی شده خیلی بی معنی
من تو رو دوست دارم و تو بیبی منی
دیگران نیستن واسم مهم دیگه
من تو رو دارم واسه من مهم اینه
قول میدم با کسی نرم گردش جایی
دیگه تنها تویی که واسم ارزش داری
اخلاقای تو یکی با من همیشه خاصن
شاید واسه اینه که من تو رو همیشه خواستم
دیگه اون آرمین نیستم من عوض شدم
باید به خاطرت اخلاقمم عوض کنم
باید تو بدی هامم تو یه ثانیه خوب شم
من می میرم اگه ازت یه ثانیه دور شم
بذار خاطر خواها تو رو ببینن کور شن
بذار خاطر خواها ببیننت بمیرن زودتر
تو دیگه مال منی و من مال تو
چون دیگه شدم ستارة شبهای تو

نازی نازی نازگل من دل بی تو می میره
تن سردم تازه داره با تو جون می گيره
بیبی بیبی نازگل من دل بی تو می میره
دست سردم توی دستات تازه داره جون می گيره

فلاکت ، کاش یه کم می فهمیدی من عاشقتم
میگم همه بدونن که تو واسة من
چقدر ارزش داری همیشه با من باش
اگه اهلش باشی پیشتم تا صد سال
اگه عمرم قد داد بازم می مونم بات
عمرا صد سال من بتونم تا
کنار تو بمونم چون از غم و دردا
دیگه دارم می میرم و دیگه شدم بد حال
ببین عزیزم این حلقمه دستمه
من اگه هر دفعه داد می زنم سرت
دست خودم نیست زیاد شده مشکلات
تو تو سرتری از همه خوشگلا
اگه دیدی حلقم انگشتم نیست
اینو بدون حتما انگشتر نیست
خیالتو راحت منظور ندارم
کسیو به جز تو من دوست ندارم
گل ناز عاشقم باش
ضد حال نزن بیا مال من باش
از چشات دارم می خونم
می خوای با تو بمونم

نازی نازی نازگل من دل بی تو می میره
تن سردم تازه داره با تو جون می گيره
بیبی بیبی نازگل من دل بی تو می میره
دست سردم توی دستات تازه داره جون می گيره



نظرات شما عزیزان:

دیانا
ساعت23:20---1 ارديبهشت 1393
عالییییییییی بوووووددد/./.مر30 بووووووس

نازنین
ساعت15:02---20 ارديبهشت 1392
بدک نبود

مریم
ساعت23:10---30 اسفند 1391
مرسی خیلی خوب بود
من عاشق ارمینم
بووووووووووووووووووووووس


لیلا
ساعت19:18---24 آذر 1391
دقیقا کوووووووووو

علیرضا
ساعت9:57---23 آذر 1391
kheyli khoob bod mer۳۰azizam

sarina
ساعت10:03---15 آذر 1391
mer30 man az sedaye felakat k0li kh0sham miad

Mani
ساعت17:09---19 آذر 1390
عالييييييي بود
من عاشق صداي فلاكت جووووووون هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 25 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط فـــرزاد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1